Xarrada “L’espiral bel·licista de l’Estat espanyol: despesa militar rècord i complicitat amb Israel” amb Quique Sánchez a Alcoi

  13 juny, 2025
 Lloc: Club UNESCO d'Alcoi
 Organitza: Col·lectiu 8 de març, la Colla Ecologista la Carrasca, Ecologistes en Acció, el Centre Delàs, BDS País Valencià i el Club d'Amigues i Amics de la UNESCO
 Tipus d'esdeveniment:

El proper divendres 13 de juny tindrà lloc al Club UNESCO d’Alcoi la xarrada “L’espiral bel·licista de l’Estat espanyol: despesa militar rècord i complicitat amb Israel” a càrrec de l’investigador del Centre Delàs d’Estudis per la Pau, Quique Sánchez. L’acte, que comença a les 18:30h, està organitzat pel Col·lectiu 8 de març, la Colla Ecologista la Carrasca, Ecologistes en Acció, el Centre Delàs, BDS País Valencià i el Club d’Amigues i Amics de la UNESCO.

En la xarrada analitzarem les últimes dades de despesa militar, comerç d’armes i finançament de les guerres per comprendre la implicació i corresponsabilitats que té Espanya en l’armamentisme global i el genocidi del poble palestí.



Compartir