Presentació del llibre ‘Qui arma Israel?’ amb Alejandro Pozo en el marc de la XI Jornades Valladolid amb Palestina

  19 març, 2025
 Lloc: Salón de Grados de la Facultad de Filosofía y Letras de la Universidad de Valladolid
 Organitza: Plataforma Solidaria con Palestina de Valladoli
 Tipus d'esdeveniment:

Com cada any, la Plataforma Solidària amb Palestina de Valladolid organitza entre març i abril les Jornades Valladolid amb Palestina i contra l’apartheid israelià. BDS. Contra el genocidi, la solidaritat, que aquest any organitzen actes i accions entre el 19 de març i el 9 d’abril. En el marc de les jornades, Alejandro Pozo, investigador del Centre Delàs d’Estudis per la Pau, presentarà el seu llibre ‘Qui arma Israel? L’embargament d’armes per imperatiu legal i moral”.

L’acte tindrà lloc al Saló de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Valladolid, dimecres 19 de març, a les 19.00 hores.

Sobre el llibre “¿Quién arma a Israel? El embargo por imperativo moral y legal”

Les operacions militars israelianes iniciades l’octubre del 2023 superen amb escreix l’horror acumulat durant dècades a Palestina i violen flagrantment qualsevol marc legal existent.

Exportar armes a Israel contravé clarament l’esperit i la lletra de la legislació espanyola, europea i internacional. Ho incompleix gairebé tot i amb desmesura. Tot i això, les exportacions d’armes són només la punta de l’iceberg d’un conjunt de relacions comercials armamentístiques que té un impacte directe en el que tristament succeeix a Palestina. Imposar un embargament d’armes a Israel és una obligació moral.

El llibre està disponible a la venda al web d’Icaria Editorial.



Compartir